Ohjattu liikuntatoiminta käynnistyy!

Aamun tehojumppa jatkuu perjantaisin klo 7 liikuntahallissa 7.8.2020 alkaen. Aloita aamusi reippaasti jumpaten saaden energiaa koko loppupäiväksi. Ei osallistumismaksua eikä ennakkoilmoittautumista, riittää kun saavut paikalle. Jumppa on avoin kaikille siitä kiinnostuneille, ohjaajana liikuntasihteeri Kaisa Laitinen. Oma patja mukaan! Tervetuloa mukaan myös uudet jumppaajat 😅

Liikuntatoimen ohjatut kuntosalit aloittavat ti 8.9. klo 11-12 ja klo 12-13. Molempiin ryhmiin otetaan 14 henkilöä, ryhmät ovat täynnä. Lisätiedot kaisa.laitinen@vierema.fi tai 0400-370157. Maksu syksyltä on 10 €.

Ikääntyvien jumppa aloittaa Huvitorpalla ma 7.9. klo 10-11. Ei ennakkoilmoittautumista, oma patja mukaan! Maksu syksyltä on 10 €.

Ikääntyvien (yli 65-v.) vesijumppa Iisalmen uimahallilla keskiviikkoisin klo 14.30 - 15 ajalla 2.9. - 9.12.2020 ja 13.1. - 21.4.2021. Linja-autokuljetus Vieremältä, Puistorinne klo 13.15, linja-autoasema klo 13.20. Kuljetuksen ja ohjauksen maksaa liikuntatoimi, osallistujat maksavat uintimaksun. Ilmoittautuminen ennakkoon liikuntatoimistoon puh. 0400-370157 tai kaisa.laitinen@vierema.fi.

Lasten liikuntakerho 3-5 -vuotiaille (2017-2015 synt.)  Vieremän liikuntahallilla keskiviikkoisin 23.9. - 25.11.2020 klo 15.30-16.15. Mukaan mahtuu 14 lasta ilmoittautumisjärjestyksessä, ryhmä on täynnä. Vetäjinä liikuntasihteeri Kaisa Laitinen ja Topi Huttunen. Lisätietoja liikuntatoimistosta puh. 0400370157 tai kaisa.laitinen@vierema.fi. Ei osanottomaksua.

Noudatamme ryhmissä koronaohjeistusta. Ethän tule ryhmiin sairaana!

 

Ohjeistus liikuntahallin käyttäjille.pdf

 

Omatoimiseen liikkumiseen oheisena linkkejä itse tehtyihin jumppavideoihin sekä liikuntatoimen liikuntamateriaalit -sivun alareunassa liitteitä eri liikuntamateriaaleihin.

Nopea kyykkytreeni n. 1 min:

https://youtu.be/6lCIk6nyqLI

 

Nopea ylävartalotreeni n. 1 min:

https://youtu.be/LGHcTTwA9Eo

 

Nopea vatsatreeni n. 1 min:

https://youtu.be/p8JivRqmUeE

 

HIIT  50 min. 
Tämä HIIT-harjoitus on melko rankka ja reipastahtinen, joten voit tehdä vain yhden kokonaisen kierroksen eli lopettaa 28.30 min kohdalla ja saat silti kovan treenin, jos haluat tosissaan haastaa itsesi niin tee läpi koko video. Jumppa sisältää myös lyhyen alkulämmittelyn, itse jumppa alkaa 7.30 min kohdalta.

https://youtu.be/eNRcPHXm2CM

 

Haravajumppa 5 min:

https://www.youtube.com/watch?v=9mXes68w0vM&t=5s

 

Kiikkujumppa n. 2 min:

https://www.youtube.com/watch?v=sNGGcntJCB8&feature=youtu.be

 

Sanomalehtijumppa 20 min (sisältää lämmittelyn):

https://youtu.be/taJwFzMRo-s

 

Villasukkajumppa 7 min:

https://youtu.be/vaxLmkLMWSo

 

Hulavannejumppa 12 min:

https://youtu.be/kB-CTMwn0oQ 

 

Metsäjumppa 6 min:

https://youtu.be/T9XbNtumuRc

 

Kynäjumppa 5 min:

https://youtu.be/wJDKG7bNtkA

 

Kokovartalon lihaskuntojumpan alkulämmittely 5min:

https://youtu.be/RObXIQ4ufFc

 

Kokovartalon lihaskuntojumpan alkulämmittely 5min:

https://youtu.be/RObXIQ4ufFc

 

Kokovartalon lihaskuntojumpan treenivideo 20min:

https://youtu.be/jnmvdWR8cfI

 

Tuolijumppa kaikenkuntoisille 18min:

https://youtu.be/21oEwVbs-aA

 

Lasten satujumppa 5min:

https://youtu.be/OK2vZkrEFFo

 

Voit halutessasi tehdä jumpat useampaan kertaan, niin saat enemmän toistoja. Voit myös laittaa kotona musiikkia taustalle, koska videoilla ei ole musiikkia.